Tomáš Šalamon (CEO, Incomaker): spojujeme práci mnoha marketingových nástrojů

Automatizace za pomoci umělé inteligence je v současnosti v mnoha oborech často skloňované téma. Právě o jejím využítí v e-mailingu, sociálních sítích, SMS marketingu a mnoho dalším jsme se bavili se spoluzakladatelem firmy Incomaker, Tomášem Šalamonem. Incomaker nyní můžete využít se zajímavým bonusem, o kterém se dozvíte na konci článku.

Incomaker je komplexní nástroj využívající umělou inteligenci k automatizaci marketingových činností. Sbírá data z různých zdrojů uvnitř i vně firem, hledá v nich užitečné informace a ty dokáže přetavit v účinný marketing. Jak to vypadá v praxi?

Na základě obrovského množství dat máme přesnější informace o zákaznících, o jejich preferencích a o jejich aktivitách na internetu. Firma tím dokáže sledovat a identifikovat potřeby stávajících zákazníků a zvyšovat tím jejich loajalitu a tržby, které od nich firma získá. U potenciálních zákazníků pak dokáže pomocí Incomakeru zlepšit pravděpodobnost, že se zákazníky stanou. Každému zákazníkovi totiž na základě získaných dat zobrazí či pošle e-mailem relevantnější personalizovanou nabídku, která je vytvořena na míru jeho potřebám.

Jakých oblastí marketingu se to konkrétně týká?

Týká se to především vícekanálového marketingu, kde mohou firmy nastavovat personalizované kampaně s využitím mailingu, sociálních sítí, mobilních zařízení a řady dalších digitálních prostředků. Incomaker vám například navrhne, kdy máte oslovit jakou skupinu zákazníků, jaké prostředky byste k tomu měli použít a navrhne také šablony sdělení, čímž marketingu ušetří třeba hodiny práce.

Na trhu existuje již mnoho marketingových nástrojů. V čem je Incomaker lepší oproti ostatním?

Incomaker má především tu výhodu, že spojuje práci mnoha marketingových nástrojů, které jsou běžně dostupné. Jde o komplexní nástroj, který umožňuje veškeré marketingové činnosti ovládat z jednoho místa. Klienti tak díky němu nemusí na jednotlivé marketingové činnosti využívat obrovské množství nástrojů jako mailingové aplikace, různé on-site webové prvky, aplikace pro sociální sítě a to jim pak šetří náklady na provoz, implementaci i na školení. Nahradí tedy zcela např. běžný e-mailový nástroj, ale nabízí toho daleko víc.

Incomaker má tedy mnoho funkcí, které se musí uživatel naučit ovládat. Pořádáte i nějaká školení či webináře?

Ano, školení a webináře pořádáme a v případě potřeby si lze domluvit i individuální školení, na kterých se snažíme klientům názorně ukázat, jak nástroj funguje. Samozřejmostí je také naše zákaznická podpora, která je uživatelům dostupná každý všední den. 

Další informace k využití a funkcím Incomakeru se však mohou uživatelé dozvědět na nadcházejícím bezplatném webináři, který proběhne 17. února ve 20:00. Zaregistrovat se můžete na tomto odkazu.

Vyzkoušejte Incomaker na půl roku levněji

Nyní můžete marketing svého e-shopu svěřit autopilotovi ještě výhodněji. Ve spolupráci s Incomakerem jsme pro vás totiž připravili speciální akci, v rámci které můžete Incomaker používat prvních 6 měsíců se slevou 20 procent

Stačí vám k tomu slevový kód UPGATES2023. 

Akce platí od 30.1. do 31.3. Slevu mohou využít jen účty založené v tomto období. 

Slevu mohou využít pouze noví klienti služby Incomaker.

Další článek
Jan Štěrba (co-founder, Robot Jára): umělá inteligence je chytrý brigádník, omezí rutinu a uvolní prostor k rozvoji