• Automatizace stavů objednávek na základě definovaných pravidel
  • Automatizace generování dokumentů v určitý moment nebo při určitém stavu objednávky
  • Možnost časování změn s pravidlem po 3 dnech a pak po dalších 4 dnech atd..
  • Sledování stavu zásilky z Balíkobotu a možnost navázaní automatiky na aktuální stav zásilky
  • Vše si jednoduše nastavíte v přehledné administraci

Na základě jednoduchý podmínek a pravidel co se má vykonat jde vytvořit plnohodnotná a sofistikovaná automatizace objednávek, která za Vás bude rozdělovat objednávky na expedici, upozorňovat zákazníky na platby, nevyzvednuté objednávky nebo připomínat osobní odběry.

V neposlední řadě můžete využít propojení s balíkobotem a začít zákazníkům rozesílat žádosti o recenze nebo poděkování za nákup.

Automatizace objednávek umí i v určitý moment založit a odeslat zákazníkům faktury.

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.