Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Co je to archivní produkt?

Potřebujete produkt vyřadit z prodeje? Nemažte ho! Jeho URL adresu ani není třeba přesměrovávat na jinou. Produkt ponechejte v nabídce, ale archivujte ho. Zákazník ho nevyhledá pomocí fulltextového vyhledávání na e-shopu, ale vyhledá ho na veřejných vyhledávačích jako google.com nebo seznam.cz. Stejně tak se zobrazí po zadání jeho URL adresy do prohlížeče. Výhodou této možnosti je, že i po vyprodání prodeje o něm zákazníci zjistí potřebné informace. Místo dostupnosti se zákazníkům zobrazí informace, že produkt již není v nabídce. 

Archivaci produktu lze následně rozšířit o přiřazení náhradního produktu, který se zobrazuje místo tlačítka vložit do košíku. Zákazník, který se tak proklikne na adresu produktu zjistí, že již není dostupný, ale nabídnete mu náhradu za již vyřazený produkt. 

Produkty, které jsou vedeny jako archivní se stále započítávají do celkového množství produktů v e-shopu. 

Zobrazení na eshopu

Často se ptáte

Když produkt archivujeme, protože jej nechceme zobrazovat na e-shopu, ale chceme mít platný odkaz v případě, že se uživatel na něj dostane skrze zpětný odkaz tak je stránka s direktivou noindex. Je možné to změnit na direktivu index?

Po technické stránce je požadovaná změna možná. V případě potřeby ji můžete poptat na Marketplace

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna