Tím, že je hroní menu horizontální, má omezené možnosti počtu kategorií. Ze zkušenosti by v něm měly být jen 3 - 5 základních kategorií, které zákazníkům přiblíží vaši nabídku produktů. Pro podrobnější členění kategorií použijte levém menu (více zde) spolu s možnostmi filtrace v seznamu produktů (více zde).

Pokud používáte horní i levé menu, je vhodné vést seznamy produktů v levém menu a horní nastavit pouze jako rozcestník směřující do levého menu. Tak je tomu i v případě výchozí šablony e-shopu.

Např. Při kliknutí na kategorii horního menu Pánské hodinky / Klasické, jste přesměrování na kategorii v levém menu, kde je podrobnější členění a do které jsou již fyzicky vloženy produkty. 

Zobrazení na e-shopu

Na této stránce
Zpět

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora