Horní menu souží pro rychlou orientaci zákazníků. Ze zkušenosti by v něm měly být jen 3 - 5 základních kategorií, které zákazníkům přiblíží vaši nabídku produktů. Podrobnější členění kategorií se zákazníkům nabízí v levém menu (více zde) spolu s možnostmi filtrování (více zde).

Ve výchozím nastavení e-shopu je také aktivní fulltextové vyhledávání, které se zobrazuje vedle horního menu. To je možné deaktivovat (více zde).

Pokud používáte horní menu i menu v levém sloupci, je vhodné vést hlavní podrobný seznam kategorií v levém a horní nastavit pouze jako odkazy, které směřují na ty kategorie, které jsou v levém menu. Tak je tomu i v případě výchozí šablony e-shopu. Např. Při kliknutí na kategorii horního menu Pánské hodinky / Klasické, jste přesměrování na kategorii v levém menu, kde je podrobnější členění a do které jsou již vložené produkty. V opačném případě, by se mohlo stát, že byste měli jednu kategorii klasických hodinek pro horní menu a jinou (však se stejným názvem) v levém menu, což by způsobovalo komplikace při plnění obsahem.

Zobrazení na e-shopu

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna