Hlídací pes

Pokud nějaký produkt nebo jeho varianta aktuálně nejsou skladem, zákazník může prostřednictvím služby Hlídací pes požádat o upozornění, až skladem bude.

Na e-shopu se u dostupnosti typu Není skladem zobrazí odkaz Sledovat dostupnost. Po kliknutí na něj se otevře vyskakovací okno s polem pro zadání emailové adresy zákazníka, na kterou bude po naskladnění položky posláno upozornění.

Typ dostupnosti v administraci e-shopu

Zobrazení na e-shopu

Proces hlídacího psa

Jakmile je emailová adresa uložená, založí se hlídání dostupnosti. Najdete jej v administraci v sekci Marketing / Hlídací pes.

Odesílání emailů hlídacího psa se automaticky zpracovává každých 30 minut. Produkt musí být ve stavu skladem ve chvíli, kdy dojde ke zpracování emailů. Zákazníkovi se poté odešle systémový email s názvem Hlídací pes. Více zde.

Pokud dojde např. omylem k nastavení dostupnosti produktu na skladem a poté zpět na není skladem mimo dobu pravidelného zpracování hlídacího psa, pak se neodešlou automatické emaily z hlídacího psa.

Aktivace hlídacího psa

Ve výchozím nastavení je funkce aktivní. Pro deaktivaci slouží následující postup.

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / Hlídací pes.
  2. Přejděte do oddílu Nastavení.
  3. Zaškrtněte / odškrtněte pole Aktivní.
  4. Provedené změny Uložte.

V případě deaktivace se již založení hlídací psi v administraci ponechají pro jejich vyřízení.

Smazání hlídacího psa

Po archivaci produktu (více zde) nelze v administraci e-shopu ručně smazat aktivní hlídací psy daného produktu.

Je ale možné nastavit automatické smazání hlídacího psa společně s odesláním zvoleného systémového emailu. Po nastavení systémového emailu v poli Email po archivaci produktu systém pravidelně kontroluje archivované produkty. Pokud existuje hlídací pes pro archivovaný produkt, dojde ke smazání tohoto psa a odeslání systémového emailu. Tímto způsobem systém zpracuje také dříve archivované produkty.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / Hlídací pes.
  2. Přejděte do oddílu Nastavení.
  3. V otevíracím menu Email po archivaci produktu si zvolte potřebný systémový email.
  4. Provedené změny uložte.
Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora