Řazení do velké míry určitě úspěšnost produktů v prodeji zákazníkům. Ve výchozím nastavení je systém nastaven na Doporučené řazení. To znamená, že si v nastavení kategorie upravíte pořadí produktů dle vlastního uvážení (více zde). Řazení se nastavuje globálně pro celý e-shop. Není možné mít v každé kategorii jiné. Řazení můžete pro zákazníky také deaktivovat. V takovém případě budou muset používat vaše přednastavené (více zde).

Systém umožňuje seřazení produktů podle nasledujících kritérií. 

  • Doporučené - Vychází z pořadí produktů v dané kategorii. Nastavujete jej v detailu kategorie oddíl Produkty
  • Nejlevnější - Seřadí produkty podle prodejní ceny od nejlevnějších po nedražší.
  • Nejdražší - Seřadí produkty podle prodejní ceny od nedražších po nejlevnější.
  • Nejprodávanější - Seřadí produkty podle jejich prodejů.
  • Nejnovější - Seřadí produkty od nejnověji přidaných po nejstarší. Možnost se na e-shopu nabídne pouze tehdy, když je nastavena jako výchozí. 
  • Nejlépe hodnocené - Zobrazuje se pouze tehdy, když je aktivní funkce hodnocení a recenze.
  • Abecedně - Seřadí produkty abecedně podle názvu. Možnost se na e-shopu nabídne pouze tehdy, když je nastavena jako výchozí

Řazení podle stavu na skladě, kdy by se zákazníkům zobrazily nejdříve produkty na skladě a teprve za ně produkty, které nejsou dostupné, není možné nastavit.

Při změně nastavení na některou z výše uvedených variant se při návštěvě zákazníka zobrazí zvolená možnost jako předvolená. Stále však může zákazník přepnout řazení na jiné.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna