Účet registrovaného zákazníka slouží pro uchování zákaznických informací. Vzniká tak, že zákazník provede registraci nebo si objedná zboží a při tom založí zákaznický účet.

Registrace

Formulář s údaji, které musí zákazník vyplnit, pokud chce získat zákaznický účet. Každou registraci je nutné aktivovat, aby se nestalo, že někdo provede registraci na cizí osobu. Aktivaci účtu provádí zákazník tak, že klikne na aktivační odkaz, který mu byl zaslán po registraci na email.

Tip! Pokud chcete, aby možnost aktivace zákazníka byla pouze na straně administrátor, zákazníkovi na email aktivační odkaz neposílejte. Ze systémového emailu, který je určen pro registraci, odkaz smažte. Administrátor pak sám rozhodne, zda v detailu zákazníka zatrhne aktivaci účtu. O tom, že se zákazník registroval, příjde do modulu Zprávy (Zákazníci / Zprávy) oznámení.

Přihlášení

Zákazník se do svého účtu přihlašuje pomocí přihlašovacího emailu (pod ním se registroval) a hesla (vygenerované systémem), které mu byly zaslány po registraci na jeho email.

Zapomenuté heslo

UPgates si hesla zákazníků ukládá pouze v zakódované formě. Nikdy je už tedy není možné rozkódovat a přečíst. Proto pokud nějaký zákazník své heslo zapomene, musí si nechat vygenerovat heslo nové, přihlásit se pod ním a ve svém Profilu (v zákaznickém účtu na e-shopu) si případně heslo změnit na to, které obvykle používá.

Funkce zákaznického účtu

Stav účtu

Zákazník má přehled o těchto informacích:

  • Celkový obratu, který dosáhl na e-shopu.
  • Počet objednávek, který dosáhl na e-shopu.
  • Zákaznická sleva, na kterou dosahl. Více zde >
  • Počet dosažených věrnostních bodů. Více zde >

Historie objednávek

Registrovaní zákazníci si mohou své realizované objednávky prohlédnout v záložce Objednávky. Získají zde informace o stavu vyřízení objednávky, fakturační a dodací údaje, rekapitulaci objednaného zboží, dopravy a platby, sledovací kód zásilky, dokumenty ke stažení a platební údaje v případě platby převodem z účtu.

Hodnocení

Seznam produktů, které byly zákazníkem ohodnoceny a u kterých hodnocení zatím chybí. Více zde >

Oblíbené

Seznam produktů, které si zákazník přidal do oblíbených. Je nutné, aby při přidání do oblíbených byl zákazník přihlášený. Více zde >

Sledované

Seznam produktů, u kterých si zákazník hlídá dostupnost pomocí funkce Hlídací pes. Dále zde najde seznam již naskladněných produktů, které byly v historii hlídány.

Diskuze

Přehledný seznam svých komentářů do diskuzí a reakcí na ně ze strany administrátorů e-shopu.

Profil

Možnost upravit si své zákaznické a přihlašovací údaje.

Diskuse