Štítky
Díky Štítkům upozorníte zákazníky na produkty, které jsou marketingově zajímavé. Lze je přidat k produktům samostatně (více zde) nebo hromadnou úpravou (více zde). Trvání jejich zobrazení může být buď na dobu neurčitou (napořád) nebo určitou (termíny od - do). Jiné než takto datem nastavené automatické zapínání / vypínání štítků není v systému možné. Kromě přednastavených si můžete vytvořit libovolný počet vlastních štítku.
Přidáním štítku se produkt automaticky zařadí:
- Do top nabídky na hlavní stránce (více zde).
- Do kategorie s automaticky přiřazenými produkty s daným štítkem (více zde).
Základní typy štítků
V systému jsou přednastaveny následující štítky. Je na ně navázána následná funkcionalita.
Štítek Akce
Štítek akce je provázaný s akční cenou produktu. Akční cena se zobrazí na e-shopu až po aktivací štítku Akce. Tímto způsobem můžete naplánovat spuštění akční ceny na požadovaný termín. Více zde.
Štítek Novinka
Štítek Novinka je specifický v tom, že se automaticky přidává každému nově vloženému produktu na e-shop.
Lze u něj nastavit dobu Trvání štítku novinka. Každý nově vytvořený produkt bude mít po tuto dobu štítek novinka aktivní a pak se automaticky vypne (více zde).
Vedle automatického nastavení lze štítek produktu přidat samozřejmě také manuálně.
U nových produktů zakládaných importem je potřeba povolit v nastavení konkrétního importu zpracování položky Štítky -> Novinka (do). Více zde.
Štítek Výprodej
Štítek pravděpodně použijete v případě, že zákazníka chcete informovat, že se produkt doprodává a následně již nebude skladem.
Na štítek Výprodej je navázáno jedno z nastavení funkce Omezení objednání. Více zde.
Přidání štítku do produktu
- V menu administrace zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
- Vyberte konkrétní produkt, u kterého chcete upravit zobrazované štítky.
- V detailu produktu zvolte záložku Popis.
- Přejděte do oddílu Štítky.
- Klikněte na tlačítko + Přidat / Odebrat.
- Zaškrtněte všechny štítky, které chcete u produktu zobrazovat.
- Uložte.
- U takto přidaných štítků můžete poté nastavit časový interval, od kdy a do kdy se má štítek zobrazovat. Dle potřeby vyplňte datumy v polích od a/nebo do.
- Uložte.
Na základě přidaných štítků je možné filtrovat v seznamu produktů.
Zobrazení štítků
V seznamu produktů
V detailu produktu
V mobilní verzi e-shopu se štítky v seznamu produktů nezobrazují ve vrchní části jednotlivých produktů z důvodu lepší přehlednosti. Štítky jsou viditelné až v detailu produktu.
Vytvoření vlastního štítku
- V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Štítky.
- Klikněte na tlačítko + Nový.
- Vyplňte Název, Barvu, případně další nastavení štítku.
- Uložte.
Obrázek štítku
K štítku můžete přiřadit také obrázek.
- Přejděte do sekce Nastavení / Produkty / Štítky,
- Zvolte si štítek, ke kterému chcete obrázek vložit,
- Vložte vámi připravený obrázek do sekce Obrázek,
Obrázek může být také pro každou jazykovou mutaci zvlášť. - Uložte.
Jak vložený obrázek poté vypadá na eshopu?
*Zobrazení se může lišit vámi vybranou šablonou, typem rozložení produktových karet a typem rozložení štítků
Kategorie s produkty označenými štítkem
Produkty s konkrétním štítkem lze automaticky načítat do určité kategorie. Více zde.
Produkty se štítky v Top nabídce
Top nabídka může obsahovat záložku s produkty, které mají přiřazené štítky. Více zde.
Hromadné úpravy štítků
V případě, že chcete změnit šítky u více produktů najednou, není třeba to dělat ručně pro každý produkt zvlášť. Více zde.
Import dat
Štítky lze hromadně aktualizovat také pomocí importu. Více zde.