Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Štítky upozorníte zákazníky na produkty, které jsou marketingově zajímavé. Lze je přidat pro každý produkt samostatně (více zde) nebo hromadnou úpravou (více zde). Trvání jejich zobrazení může být buď na dobu neurčitou (napořád) nebo určitou (termíny od - do). Jiné než takto datem nastavené automatické zapínání / vypínání štítků není v systému možné. Kromě přednastavených si můžete vytvořit libovolný počet vlastních štítku.

Aktivací kteréhokoliv ze štítků se produkt dostane do Top nabídky (více zde).

V systému již přednastaveny následující štítky: 

  1. Akce
  2. Novinka
  3. Výprodej

Štítek Akce

Štítek akce je provázaný s akční cenou produktu. Pokud má produkt nastavenou akční cenu a neaktivní štítek Akce, nezobrazuje se tato zvýhodněná cena na e-shopu. K jejímu zveřejnění dojde až při aktivaci štítku Akce. Tímto způsobem můžete naplánovat spuštění akční ceny na požadovaný termín. Např. Chcete na 2. ledna nastavit akční cenu k produktu, tak ji vyplníte v detailu produktu a štítek Akce nastavíte od 2. ledna. Informaci o tom, zda je tato akční cena v současné chvíli zveřejněná a či nikoliv získáte skrze křížek / fajfku u akční ceny. 

Štítek Novinka

U štítku novinka lze nastavit výchozí dobu trvání statusu novinka. Každý nově vytvořený produkt bude mít po tuto dobu štítek novinka aktivní a pak se automaticky vypne (více zde).  

Zobrazení na eshopu

V seznamu produktů

V detailu produktu

Často se ptáte

Jak postupovat při nastavení přenosu informací o slevách importovaným z Pohody? U štítků se mi daří pouze přenášet informaci o novinkách. 

Z Pohody se dají přenášet pouze štítky "Doporučujeme", "Sleva", "Připravujeme".

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna