Vložení Google Tag Manageru se v systému dělá následovně.

Postup v administraci

  1. Zvolte sekci Propojení / Vlastní konverzní kódy.
  2. Vložte do jednotlivých polí skripty získané od Googlu podle toho, kam je chcete umístit. (mezi <head>, začátek nebo konec <body>). Tuto informaci najdete v dokumentaci Googlu, kam který konverzní kód patří.
  3. Provedené změny uložte.

UPgates aktuálně neumožňuje odlišit událost po dokončení objednávky. Je třeba přidat GTM do oddílu Konverzní kódy po dokončení objednávky.

Na zajištění dalších možností událostí aktuálně pracujeme.

Řešení problémů s Google Tag Managerem

V případě problémů s konverzními kódy Google (Analytics, Tag Manager atd.) je možné využít rozšíření Google Tag Assistant. Toto rozšíření je dostupné pro internetový prohlížeč Google Chrome.

Tag Assistant zkontroluje konverzní kódy Google, které jsou vložené na stránce. U problému zobrazí Tag Assistant podrobnosti o jeho výskytu. Tyto informace usnadňují následnou opravu nefunkčního konverzního kódu.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna