Slevy, akční a jiné ceny produktů

Od ceny produktu můžete odečíst různé slevy a vyjde vám konečná cena produktu po slevě. Ta se následně zobrazí na e-shopu.

Sleva na daný produkt

Tato sleva umožňuje aplikovat individuální slevu na konkrétní produkt. Lze ji nastavit pro každý ceník a měnu zvlášť.

Popis v administraci 

  1. V administraci zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
  2. Zvolte produkt, u kterého chcete slevu nastavit.
  3. Ujistěte se, že se nacházíte v záložce Popis.
  4. Přejděte do oddílu Ceny.
  5. Do pole "Sleva na produkt" zadejte procentní snížení ceny. 

Hromadné slevy

Kromě individuální slevy je možné nastavit hromadné slevy na produkty:

Maximální procento slevy

Jednotlivé slevy se sčítají. Aby sleva nepřekročila vámi povolenou výši, můžete v e-shopu nastavit omezení na maximální velikost slevy. Více zde.

Při překročení maxima se u slevy zobrazí následující ikonka.

Cena původní (přeškrtnutá)

  • Cena původní (je přeškrtnutá) se na e-shopu zobrazí tehdy, pokud je nastavená Sleva na produkt
  • Zobrazí se na e-shopu, pokud je vyšší než cena původní, cena po slevě nebo akční cena.
  • Pokud je zadána Akční cena (viz. dále), původní cena se nezobrazí. V tu chvíli se veškeré slevy na produkt ignorují a sleva se vypočítává buď z ceny po slevě nebo ceny běžné.

Běžná cena

Cena, za kterou zákazníci daný produkt běžně nakoupí u konkurence nebo v kamenné prodejně.

  • Zobrazí se na e-shopu, pokud je běžná cena vyšší než Cena původní, Cena po slevě nebo Akční cena. 

Akční cena

Zvýhodněná cena, která přepisuje prodejní Cenu po slevě.

Kdy se zobrazí?

  • Je vyplněno pole Akční cena u daného produktu v daném ceníku.
  • Produkt má aktivní štítek Akce (ikona fajvky). Více zde.

Pokud je zadána Akční cena, místo Původní ceny se zobrazuje přeškrtnutá prodejní Cena po slevě. V tu chvíli se veškeré slevy na produkt ignorují.

Export do feedů

Pokud jsou podmínky splněny, zasílá se akční cena jako cena produktu do feedů pro srovnávače. Srovnávače si obvykle nechávají posílat také cenu před slevou.

Zobrazení v seznamu produktů

V administraci e-shopu se v seznamu produktů standardně zobrazuje pouze výchozí cena. Pro zobrazení akční ceny je potřeba si v rozšířených filtrech nastavit konkrétní měnu, ceník a typ Akční cena. Více zde.

Ceny a slevy pro další ceníky

Zákazníky můžete zařadit do konkrétního ceníku (více zde). Ceník může mít definovanou ceníkovou slevu (více zde) a zákazníkům se po přihlášení na e-shopu ceny globálně přepočítají. Viz. náhled níže, ve kterém si všimněte, že cena je znázorněna šedou barvou a stylem italic. Tato cena vznikla snížením výchozí ceny o 10%.

Cenu určenou ceníkovou slevou můžete manuálně přepsat a nadefinovat tak vlastní cenu. Viz. v náhledu níže ceník Price list 1, který má cenu znázorněnou černou barvou a není stylem italic.

Odpočet času do ukončení akce

Živě měnící se odpočet času do ukončení akce není možné v rámci administrace Upgates nastavit. Realizovat to však můžete prostřednictvím doplňků a služeb externích agentur. Aktuální nabídku najdete zde.

Zobrazení na e-shopu

Sleva na produkt se na e-shopu zobrazuje jako štítek s procentuální hodnotou slevy. 

Zobrazení v kombinaci se štítkem Akce:

Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora